FRU
FRU er en «puzzle-platformer» med en innovativ måte å bruke Kinect på, hvor silhuetten din blir til en "portal" mellom to verdener. Du vil løse gåter ved å strategisk posisjonere kroppen din, som kombinerer fysisk samspill med tradisjonell plattforming. Vær presis og forsiktig, innta en morsom positur, men aller viktigst vær kreativ med kroppen din! Hvert nivå kan løses på flere måter med forskjellige positurer. Hva slags kreative løsninger kommer du på? Oppdag den turbulente fortiden av FRU-tempelet gjennom linsen av silhuetten din!