FROST
Tina Lin Tsang er en kampsystemoffiser som er fokusert og god til å planlegge. Hun bruker en Sterling Mk2 LHT eller 'Welcome Mat', en gulvfestet, fjærbelastet felle av gummi og metall som gir henne en ikke-dødelig måte å uskadeliggjøre byttet sitt på. Designen på 'Welcome Mat' gjør at den enkelt kan brukes i ulike områder og miljøer uten overdreven bruk av kamoflasje.