Fortnite Battle Royale – Startpakke
Få en god start i Fortnite Battle Royale med Starter Pack. Inneholder: - 600 V-Bucks - Rogue Agent-antrekk – kun i Battle Royale - Catalyst Back Bling – kun til Battle Royale V-Bucks er en spillvaluta som kan brukes både i PvP-delen Battle Royale og PvE-delen Save the World. I Battle Royale kan du kjøpe nye gjenstander for tilpasning av helten, hangglideren og hakken din. I Save the World kan du kjøpe Llama Pinata-kortpakker som inneholder plantegninger for våpen, feller og utstyr, nye helter og mye mer. Obs! Det er ikke mulig å flytte gjenstander mellom delene Battle Royale og Save the World.