Flipping Death
Når Penny dør under mystiske omstendigheter, våkner hun opp og må midlertidig ta over for SELVESTE DØDEN! Vikarjobben kommer med en ny kraft – muligheten til å gå mellom verdenene til de levende og døde! I dette oppgaveplattformspillet, vil hun trenge det – og kløkten sin – hvis hun skal ha noe håp om å nøste opp mysteriet om sin død. Hopp mellom plattformer, løs oppgaver og hjelp de døde med å hvile i fred ved å besette de levende og få dem til å danse når du vil i dette komiske eventyrspillet fra Zoink Games, med den Eisner-vinnende forfatteren Ryan North med på laget. – Bytt mellom verdener: Gå raskt mellom de levende og dødes verdener. – Besett de levende: Kontroller kroppene deres og les tankene deres for å løse oppgaver. – Spill som Døden: Du er bare en vikar, men den ultimate kraften for liv og død er i dine hender. – Hopp inn i en pulserende og fargerik verden: Utforsk livlige omgivelser i samme stil som utbrettsbøker og ban vei i en helt original historie!