FlatOut 4 : Total Insanity
Fart, ødeleggelse, spektakulære krasjer, vanvittige konkurranser … opplev det hysteriske FlatOut igjen! 10 SPEKTAKULÆRE SPILLMODUSER Et endeløst bilknusende sirkus med moduser som Assault, Carnage, Arena og flere! BILER OG OMGIVELSER KAN ØDELEGGES Slipp fri ditt indre uhyre: Knus dekorasjoner såvel som dine motstandere. MORSOM OG VARIERT FLERSPILLERMODUS Hver modus kan spilles med opp til åtte spillere: Prøv deg mot verdens villeste sjåfører! 20 BANER OG 27 KJØRETØY Supersportsbiler, SUVer, isbiler … Velg selv dine våpen for å smadre alt du møter på din vei! HALSBREKKENDE FARTSFØLELSE Nitroglyserin-turbo som presser deg bakover i setet! DEN LEGENDARISKE STUNTMODUSEN ER TILBAKE Golf, Free Kick, Beer Pong … Gjør din sjåfør om til et masseødeleggelsesvåpen og sett poengrekord.