FINAL FANTASY XV
Noctis, kronprisen av det magiske kongeriket Lucis, legger ut på en reise for å ta tilbake hjemlandet sitt i dette action-rollespillet. Sett deg bak rattet og bli med den fargefulle vennegjengen din på å utforske en stor og forbløffende verden. Bruk dine forfedres kraft og teleporter deg gjennom luften i spennende kamper. Gamle fans og nye eventyrere, gjør dere klare til å oppleve siste nytt innen interaktiv underholdning i denne fantasien inspirert av virkeligheten.