FINAL FANTASY XIII-2
Det omfattende dramaet fra FINAL FANTASY XIII, utgitt i 2010 og over seks millioner eksemplarer solgt på verdensbasis, fortsetter i FINAL FANTASY XIII-2. Utforsk et rik verden med både nye og kjente personer, samt et spennende og velutviklet, strategisk kampsystem.I denne pågående historien, holder fremtiden på å bli endret ...