FIFA 15
FIFA 15 bringer fotballen til liv med utrolige detaljer, så fans kan opplevelse følelsene sporten bringer med seg som aldri før. Opplev intensiteten til tilskuerne som heier og jubler på kampdagen, og hør på kommentatorene som guider fansen gjennom spillets historie med Dynamisk presentasjon av kampen. For første gang er alle de 22 spillerne på banen knyttet sammen med følelsesmessig intelligens – spillerne vil nå reagere på motstanderne og lagkamerater innen konteksten av det som skjer i kampen. Neste generasjons grafikk plasserer fans på levende baner, deg gresset slites etter hvert som kampen spilles. Autentisk grafikk for spillerne sørger for at spillerne er muskuløse og atletiske, og at de ligner på seg selv. Spillerkontrollen gjør spillernes bevegelser enda mer nøyaktige, gir atletene mer kontroll og personlighet med ballen og gjør mann-mot-mann-kamper enda bedre enn noen sinne før.