Farming Simulator 19 (Windows 10)
Den ultimate landbrukssimulatoren er tilbake med en komplett grafikkoverhaling og den mest fullkomne landbruksopplevelsen noensinne! Bli en moderne bonde og utvikle gården din i to svære amerikanske og europeiske miljøer, fullpakket med spennende nye landbruksaktiviteter, avlinger som må høstes og dyr som skal tas hånd om. Kjør over 300 autentiske kjøretøy og maskiner fra alle de ledende merkene, nå også den prestisjefulle John Deere – men også Case IH, New Holland, Challenger, Fendt, Massey Ferguson, Valtra, Krone, Deutz-Fahr og mange flere. Utvid landbruket ditt på nett med andre spillere, og last ned modifikasjoner laget av samfunnet for en evig-ekspanderende Farming Simulator-opplevelse! Når den er lastet ned blir tilleggsinnholdet tilgjengelig på spillets interne butikk. Pass på at du har nok spillvaluta for å kjøpe det.