Farming Classics
Denne gratisutvidelsen av Farming Simulator inneholder et utvalg autentiske kjøretøy og utstyr som lar deg oppleve litt av den moderne gårdsdriftens tidlige år! Når du har lastet ned tilleggsinnholdet, vil det være tilgjengelig i butikken i spillet. Pass på at du har nok midler til å kjøpe det.