"Fantasy Academy" Costume Set for Yumia and Flammi
Antrekk med akademitema til Yumia og Flammi. Legger til et unikt antrekk med akademitema til både Yumia og Flammi (to totalt). Innhold: - "High-Class Dream Style" Costume for Yumia - "Boba Tea" Costume for Flammi Merk: – Antrekkene blir tilgjengelige når du har låst opp basebygningen (base building) og bygget en garderobe (Dressing Room). – Dette produktet inngår i «Atelier Yumia Season Pass». Vær oppmerksom på at det også er andre produkter som inkluderer dette innholdet. Pass på så du ikke kjøper samme innhold to ganger. – Se det offisielle «Atelier Yumia»-nettstedet for mer informasjon.