Fallout 4: Wasteland Workshop
Med Wasteland Workshop-tillegget til Fallout 4 kan du designe og sette ut feller for å fange levende vesener, enten det er lurvete Raiders eller onde Deathclaws! Tem dyrene i Wasteland og send dem ut i kamp, eller slipp dem løs på bosetningen din! Det er opp til deg! Fallout 4: Wasteland Workshop inneholder også en rekke nye designelementer for bosetningen, slik som bilderør, bokstavsett, utstopping og mer! (Du må ha grunnspillet Fallout 4.)