Fallout 4: Creations Bundle
Feir et tiår med Fallout 4 med Fallout 4: Creations Bundle! Over 150 Creation Club-gjenstander, slik som unike våpen, sett med kraftrustninger, byggepakker, lakk og unike boliger, mens Dogmeat til og med får utseendet til en annen hunderase – alt for å gjøre reisen gjennom Commonwealth mer interessant.