Fade to Silence
FADE TO SILENCE utspiller seg i en iskald postapokalyptisk verden der du må overvinne fiender og naturens luner. Det er en engasjerende kombinasjon av hjernetrim, ressursjakt og å veie kortsiktige behov opp mot langsiktige mål. Den nervepirrende og atmosfæriske stemningen gjør dette til et unikt overlevelseseventyr. #Utforsk et vidstrakt vinterlandskap, fra et frosset elvedelta til det som en gang var fruktbare jorder og tette skoger, alle med mange steder å utforske. #Spennende atmosfære og nådeløst spillopplegg. I dette spillet må du tenke strategisk. #Ekspedisjoner med ulveslede: Pakk pulken, ta en kompanjong med deg, og dra på lange ekspedisjoner til avsidesliggende områder. #Rekrutter andre for å få bedre utstyr sånn at du kan overleve de kalde omgivelsene og stadig farligere skapningene. #En utforskingsmodus der du kan reise rundt i verden og oppleve historien i ditt eget tempo. #Led flokken din, og hold dem i live. Du vil stå overfor håpløse dilemmaer.