Fable II – See the Future (Gratis)
Utvid Fable II-opplevelsen med dette gratis nedlastbare innholdet.Murgo, en kjøpmann med svært uvanlige og magiske varer, har vendt tilbake til Bowerstone, og i vognen sin har han noen helt unike gaver til deg.For å kunne spille de nye oppdragene og få den hele og fulle samarbeidsopplevelsen av See the Future, må begge spillerne som samarbeider, laste ned pakken See the Future (Premium).Hvis du vil spille sammen med en annen spiller som allerede har lastet ned Fable II Knothole Island-innhold, må du laste ned pakken Fable II See the Future (Gratis).