Extinction: Skybound Sentinel
Spurt, klatre og svev over byen Dolorum for å nå motstanderne dine, og lag angrepskombinasjoner for å nå rivalene dine så effektivt som mulig. Dette tillegget er også inkludert i sesongpasset «Days of Dolorum». Kjøp av dette ekstrainnholdet krever spillet Extinction.