Episode 3: Long Road Ahead
Episode tre i en serie i fem deler som finner sted i Robert Kirkmans prisvinnende univers. Forræderi innad i gruppen fører til en rekke fatale hendelser i den følelsesmessig mest turbulente episoden så langt!Vil de vanskelige valgene du foretok i episode 1 og 2 få negative følger eller vil de vise seg å være de rette valgene? Kjøp av dette nedlastbare programmet krever at du har The Walking Dead - Episode 1: A New Day.