Endless Legend
Another sunrise, another day of toil. Food must be grown, industries built, science and magic advanced, and wealth collected. Urgency drives these simple efforts, however, for your planet holds a history of unexplained apocalypse, and the winter you just survived was the worst on record. A fact that has also been true for the previous five. As you discover the lost secrets of your world and the mysteries of the legends and ruins that exist as much in reality as in rumor, you will come to see that you are not alone. Other peoples also struggle to survive, to grow, and perhaps even to conquer.