Elex
Elex er et stort og åpent rollespill, med masse frihet og valgmuligheter, satt i et helt nytt post-apokalyptisk science-fantasy-univers fra skaperne av Gothic-serien. Spillet byr på: Valgets kval: Hjelp, forråd eller drep hvem du vil og se hvordan du endrer historiens gang. Beveg deg fritt: Bruk ryggraketten til å angripe fra luften, for å nå skjulte steder eller for å hoppe fra utrolige høyder og lande trygt. Friheten til å utvikle deg selv: I Elex er du ikke begrenset til en spesifikk type rolle – du kan bli hva enn du ønsker. Friheten til å utforske: Hele verden er åpen og kan utforskes fra første stund – det er ingen usynlige vegger eller «Now loading...»-skjermer. Våpenfrihet: Elex byr på det bredeste utvalget av våpen i rollespillenes historie. Fra sverd, buer og hammere til hagler, granatkastere og til og med flammekastere – det finnes et våpen for alle – og selvfølgelig finnes det også magi.