Ekstrembilpakke
Denne pakken inkluderer 3 nye biler: Aston Martin V12 Zagato, 2013 SRT Viper GTS, Abarth 500, offisielle lakkeringer og et sett med visuelle deler. Fyr av helt ville triks med denne samlingen meget ettertraktede biler, både store og små. Aston Martin V12 Zagato ble lansert i 2012 som det ypperste innen Vantage-serien. Det er også det nyeste symbolet på et kreativt samarbeid som har resultert i mange flotte GT-biler i løpet av de siste femti årene, der den mest kjente er DB4GT Zagato. 2013 SRT Viper GTS er den nyeste i serien med kraftige tosetere. Ytelsene i denne bilen tar rotta på nesten hva det skal være. Abarth 500 var en av de første bilene som fokuserte på urban kjøring. Med Abarth-tuning under panseret har denne bilen skikkelig trøkk. Det stilles krav til spillernivå for å bruke biltuningsett.