Eksklusive nye illustrasjoner og musikkremikser
Forhåndsbestillings- og tidlig-kjøp-bonusene inneholder det følgende. Gled deg over originalt innhold skapt av veldig flinke folk! Alt innhold vil lastes ned til spillets museum. Eksklusive nye illustrasjoner av: Chisato Mita Yuri Kataiwa Ryuji Higurashi Tamio SAKUTAMO 18 remiksede musikkspor av: CAP-JAMS (8 spor) Matt Cab (1 spor) KEIZOmachine! (1 spor) Olive Oil (1 spor) Mndsgn (1 spor) Knxwledge (6 spor) Obs: Bonusinnholdet er tilgjengelig for kunder som kjøper innen 23.59 fredag 30. september 2022.