Det finnes en nyere versjon i denne EA Sports-serien. Sjekk den nyeste versjonen for alle spillfunksjonene. Skaff deg FIFA 17 Standard Edition til Xbox One eller Xbox 360! Standard Edition inneholder: spillet og én FIFA Ultimate Team-legendespiller på lån i 3 kamper. FIFA 17, som er drevet av Frostbite, revolusjonerer måten du spiller, konkurrerer og knytter deg til spillet på. Den avanserte nye spillmotoren skaper en utrolig autentisk fotballopplevelse hvor du møter spillere fulle av dybde og følelser – og får oppleve helt nye og eksklusive verdener. Vi har revolusjonert måten spillerne tenker og beveger seg på, slik at du får et mye mer fysisk forhold til motspillerne og kan ta fullstendig kontroll over spillet og situasjonene på banen.