DYNASTY WARRIORS 9
Opplev spenningen når du er alene mot flere tusen i en helt ny åpen verden i DYNASTY WARRIORS 9, det seneste avsnittet i serien! Det gamle Kina skildres på ett stort åpen verden-kart. I tillegg til å bevare seriens intuitive kontroller har vi inkludert et nytt Musou-actionsystem som lar deg oppleve spenningen med «én mot flere tusen» som aldri før på en slagmark som er i konstant endring. Dessuten sammenflettes de fengslende livene til vårt eklektiske offiserer i en omfattende «Romance of the Three Kingdoms»-verden. og dette gjør at du kan fortape deg helt i gammel historie med vår nyeste DYNASTY WARRIORS-tittel! Følgende funksjoner er tilgjengelig i prøveversjonen: ・Spill deler av «Story Mode» med 3 selvvalgte karakterer fra et utvalg på 90 karakterer. ・Spill «Online 2-Player» med karakterer som åpnes fritt og endres daglig. Merk: Ved å bruke kjøpbare «Officer tickets» til å låse opp karakterer, kan du bruke karakterene i alle spillmoduser. Merk: Data fra prøveversjonen kan importeres i fullversjonen av spillet.