Duel at Dawn-pakke
Utmerk deg selv som en skikkelig formidabel en-mot-en-motstander! Duel at Dawn-pakken inneholder Dashing Duelist-kostyme, Dashing Duelist-huggert, 1000 Ancient Coins som du kan bruke i Pirate Emporium, og en bonus på 25 000 gull som du kan bruke i Outpost-butikkene.