DRAGON BALL FIGHTERZ (Windows)
DRAGON BALL FighterZ kommer fra det folk kjenner og elsker fra DRAGON BALL: Endeløse og spektakulære kamper med allmektige slåsskjemper. I samarbeid med Arc System Works, spillet maksimaliserer animegrafikk og gir deg en opplevelse som er lett å lære, men krevende å mestre. 3vs Tag/Support Lag drømmelaget ditt og hån dine ferdigheter for å mestre tag-kombinasjoner i høyt tempo. Spennende nettfunksjoner Rangerte kamper, interaktiv lobby, Party-matcher for 6 spillere ... det er noe for enhver smak! Eksklusivt historiemodus Opplev en tidligere uhørt historie med Android 21, en helt ny figur som er designet under tilsyn av selveste Akira Toriyama.