DOOM Eternal (Campaign) (PC)
Helvetes armeer har invadert jorden. Bli slakteren i en episk enkeltspillerhistorie der du beseirer djevler på tvers av dimensjoner og hindrer at menneskeheten utslettes. Det eneste de frykter ... er deg. Opplev den ultimate kombinasjonen av fart og makt i DOOM Eternal – en ny type førstepersonskamp. Slakter-trusselnivå på maks Nå er du raskere, sterkere og mer allsidig enn noensinne, takket være en skuldermontert flammekaster, en sammentrekkbar armbåndsklinge og evner som dobbeltsprang. Vanhellig treenighet Ta det du trenger fra fiendene: Utfør praktdrap for å få ekstra helse, brenn dem for å få panser, og bruk motorsagen for å hamstre ammunisjon – alt for å bli den ultimate djevelslakteren.