Don't Knock Twice
Don't Knock Twice er et grøsserspill i første-person basert på en psykologisk skremmende urban legende. For å redde sin fraseparerte datter, må en skyld-ridd mor avdekke den skremmende sannheten bak den urban historien om en hevngjerrig, demonisk heks. Ett bank for å vekke henne fra hennes seng, to ganger for å vekke henne fra de døde. Utforsk en stor herregård og samhandle med nesten alle objektene du ser. For å finne og redde din datter må du utforske dypt i gården, for å lete etter skjulte ledetråder og bruke elementer til å kjempe eller flykte fra terroren som omgir deg. Spillet er basert på filmen, Don't Knock Twice, med Katee Sackhoff (Battlestar Galactica) i hovedrollen og regissert av Caradog James (The Machine).