Doctor Who-skall: del 2 til Minecraft
I full fart gjennom tidsvortexen og like i hælene på den første Doctor Who-skallpakken til Minecraft kommer del 2. Mer enn 50 rollefigurer fra alle epokene av serien, inkludert den andre, tredje, åttende og tiende doktoren, Donna Noble, kaptein Jack Harkness, K9, brigadegeneral Lethbridge-Stewart, Sea Devil og Cyberman og alle deres forkledninger fra sekstitallet og frem til den siste og mest dødelige oppgraderingen. Bare tilgjengelig for Minecraft: Xbox One Edition (2014). Ikke kompatibelt med Minecraft (2017).