DOA5LR Valentinsdag-kostyme - Pai
Et søtt lite kostyme for å få hjertet ditt til å hamre! Bli forelsket i favorittkarakterene dine på nytt. Dra i land en kraftig hit for å ødelegge kostymet! Dette kostymet inkluderer ødeleggelsesfunksjon. *Dette kostymet er også inkludert i Valentinsdag-settet (34 elementer). *Du må ha den siste oppdateringen installert for å kunne bruke dette innholdet. *Det er nødvendig å laste ned DOA5LR kostymekatalogene LR24 og 25 (gratis). *Du må kjøpe karakteren før du bruker dette kostymet. Karakterene Akira, Sarah, Pai, Jacky ⒸSEGA. Virtua Fighter er enten et registrert varemerke eller et varemerke for SEGA Corporation.