DOA5LR Valentinsdag-kostyme - Hayate
Et søtt lite kostyme for å få hjertet ditt til å hamre! Bli forelsket i favorittkarakterene dine på nytt. Dette kostymet inkluderer ikke ødeleggelsesfunksjon. *Dette kostymet er også inkludert i Valentinsdag-settet (34 elementer). *Du må ha den siste oppdateringen installert for å kunne bruke dette innholdet. *Det er nødvendig å laste ned DOA5LR kostymekatalogene LR24 og 25 (gratis).