DOA5LR Sommerfestival-kostymesett
Dette er et yukata-inspirert kostymesett for karakterene av DOA5LR, perfekt for en sommerflørt! Dette settet inkluderer alle de 17 Sommerfestival-kostymene. Du kan spare penger istedet for å kjøpe dem enkeltvis. Dra i land en kraftig hit for å ødelegge kostymene! - Disse kostymene kan ødelegges. Dette settet inkluderer kostymer for følgende karakterer: Kasumi, Ayane, Kokoro, Hitomi, Leifang, Tina, Lisa, Helena, Christie, Mila, Momiji, Rachel, Marie Rose, Phase 4, Nyotengu, Honoka og Naotora Ii. *Du må ha den siste oppdateringen installert for å kunne bruke dette innholdet. *Du må kjøpe de nødvendige karakterene før du bruker dette innholdet.