DOA5LR Rodeotid-kostymesett
Dette er et sett med originalkostymer for karakterer av DOA5LR i vesternstil. Det finnes 17 kostymer for 17 kvinnelige karakterer. Dette settet inkluderer kostymer for følgende karakterer: Kasumi, Ayane, Kokoro, Hitomi, Leifang, Tina, Lisa, Helena, Christie, Mila, Momiji, Rachel, Marie Rose, Phase 4, Nyotengu, Honoka og Naotora Ii. *Du må ha den siste oppdateringen installert for å kunne bruke dette innholdet. *Du må eie den relative karakteren for å kunne bruke dette innholdet.