DOA5LR nye slåsskjemper-sett
Last ned dette for å bruke karakterene Marie Rose, Phase 4, Nyotengu, Raidou og Honoka i DOA5LR. *Du må ha den siste oppdat. inst. for å kunne bruke dette innholdet. *Disse karakterene kan bli tilbudt som en gratis prøveversjon for en begrenset tidsperiode i fremtiden.