DOA5LR kostymekatalog LR20
Denne gratis nedlastingen er nødvendig for å kunne bruke Kasumis Miyukizakura-kostyme - et spesielt kostyme kun for innehavere av nytt kostymekort 3 + karakter. * Kostymene kan ikke brukes med kun denne nedlastingen. *Du må ha den siste oppdateringen installert for å kunne bruke dette innholdet.