DOA5LR Gust Mashup-kostymesett
Dette settet inkluderer alle de 16 Gust Mashup-kostymene for DOA5LR. Kostymer for følgende karakterer er inkludert: Kasumi, Ayane, Kokoro, Hitomi, Leifang, Tina, La Mariposa, Helena, Christie, Mila, Momiji, Rachel, Marie Rose, Phase 4, Nyotengu og Honoka *Du må ha den siste oppdateringen installert for å kunne bruke dette innholdet. *Du må kjøpe karakterene før du bruker disse kostymene.