DOA5LR: Core Fighters - Mannlige slåsskjemper-sett
Last ned dette for å bruke alle mannlige karakterer i Dead or Alive 5 Last Round: Core Fighters. Denne pakken inneholder karakteropplåsningene av Zack, Eliot, Brad Wong, Bayman, Rig, Gen Fu, Akira, Ein, Leon, Jacky,Jann Lee,Bass og Raidou. Dette kan bli tilbudt som en gratis prøveversjon for en begrenset tidsperiode i fremtiden.