DMC4SE Demon Hunter Bundle
Den actionfylte og stilfulle supersuksessen DMC4 er tilbake bedre enn noensinne med nye spillbare figurer og spillvarianter! Ved siden av spesialutgaven av spillet inneholder denne pakken alle opplåsbare spillvarianter, og dessuten tre ekstra figurer og to ekstra kostymer.