DJ Bagman Character Pack
Har du møtt ham i drømmen? Den fantastiske DJ-en på DayDream Court er nå på banen! Møt vår nye legende, DJ Bagman, og opplev hans drømmelignende spill! Denne pakken inneholder: ‑ Karakter — DJ Bagman ‑ DJ Bagman Vekstboks‑billett ×5 *Hvis kjøpt, kan pakken ikke refunderes fordi den inneholder engangs‑/ ikke gjenvinnbare spillgjenstander. *Etter kjøpet sendes pakken til meldingsboksen. *Hvis du eier Character Pass, byttes DJ Bagman mot et visst antall poeng.