Digerati Card Game Bundle Vol.1
Gi til deg selv med dette kortspillets dobbelpakke fra Digerati! Denne bunten inneholder: Frost - Et overlevelses-kortspill for enkeltspillere som er plasserer deg på en røff og frossen verden, hvor en dødelig storm herjer. Monster Slayers - Et bandittlignende eventyr-kortspill i RPG med et innovativt kortbasert kampsystem.