Die for Valhalla!
Die for Valhalla! er en action-RPG der du skal hugge deg vei gjennom talløse fiender! Du må besette og ta kontroll over helter, monstre og andre skapninger for å hjelpe vikingene å redde riket. Du er en valkyrje, en overnaturlig kvinne som har evnen til å overta kroppen til falne krigere. Du legger ut på et oppdrag som leder deg gjennom underlige land der norrøn mytologi møter Lovecraft-inspirerte myter. Høres det rart ut? Vel, det er fordi det er rart! Du kan spille solo eller sammen med venner lokalt (opptil fire spillere). Informasjon om spillet: En actionfylt kombinasjon av roguelike- og beat ‘em up-arkadespill. Over ti vikingklaner å låse opp og bli kjent med. Hver av de sju vikingklassene har forskjellige spillestiler og kan bruke ulike kombinasjoner. Du kan velge mellom 80 ferdigheter når valkyrjen klatrer i nivå. Du blir ledsaget av søte, men blodtørste skapninger. Spill mot venner i Deathmatch- og Survival-variantene. Og mye mer!