Devil May Cry 5 Deluxe Edition
Den fremste djeveljegeren er tilbake med stil i spillet alle actionfans har ventet på. Deluxe-utgaven inneholder hele spillet pluss ekstra innhold: – Devil Breaker-våpen: Gerbera GP01, Pasta Breaker, Sweet Surrender, Mega Buster – Dante-våpen: Cavaliere R – Kampmusikk: 3 spor fra hver av følgende titler: Devil May Cry, Devil May Cry 2, Devil May Cry 3 og Devil May Cry 4 – Alternative stemmer: stilrangkunngjøringer, tittelrop – Filmsekvenser Obs! Devil Breakers og alternativ(e) musikk/stemmer/filmsekvenser kan brukes fra oppdrag 2. Dantes våpen Cavaliere R kan brukes i spillet etter at spilleren har skaffet seg Cavaliere. Gå til Gallery > Jukebox for å bytte musikk/stemmer og til Options > Cutscene Customize for å bytte filmsekvenser. Kun japanske stemmer er tilgjengelig i filmsekvensene.