Devil May Cry 5 Deluxe Edition (with Red Orbs)
Frem til 9.november kl. 02.00 UTC får du 100 000 Red Orbs på kjøpet når du kjøper den digitale utgaven av Devil May Cry 5! Den fremste djeveljegeren er tilbake med stil i spillet alle actionfans har ventet på. Deluxe-utgaven inneholder hele spillet pluss ekstra innhold: – Devil Breaker-våpen: Gerbera GP01, Pasta Breaker, Sweet Surrender, Mega Buster – Dante-våpen: Cavaliere R – Kampmusikk: 3 spor fra hver av følgende titler: Devil May Cry, Devil May Cry 2, Devil May Cry 3 og Devil May Cry 4 – Alternative stemmer: stilrangkunngjøringer, tittelrop – Filmsekvenser – 100 000 Red Orbs Obs! Devil Breakers og alternativ(e) musikk/stemmer/filmsekvenser kan brukes fra oppdrag 2. Dantes våpen Cavaliere R kan brukes i spillet etter at spilleren har skaffet seg Cavaliere. Gå til Gallery > Jukebox for å bytte musikk/stemmer og til Options > Cutscene Customize for å bytte filmsekvenser. Kun japanske stemmer er tilgjengelig i filmsekvensene.