Deluxe Weapon: "Samurai Edge - Albert Model"
Denne kosmetiske våpenvarianten legges i gjenstanskassen din i spillet i Story-modus. Obs! Dette innholdet medfølger Extra DLC Pack. Refusjon tilbys ikke hvis artikler kjøpes to ganger.