DEAD OR ALIVE 5 Last Round: Core Fighters
Den avgjørende runden innen kampspill - DEAD OR ALIVE 5 Last Round! Dette er en gratis versjon som tillater bruk av de fleste spillmodusene. Det er imidlertid kun et begrenset antall spillbare figurer tilgjengelig, og historiemodusen er låst. Kjøp DEAD OR ALIVE 5 Last Round: Core Fighters for tilgang til historiemodus og figurer som nedlastbart innhold.