Dead Island Definitive Edition
Spillet som omdefinerte zombie-sjangeren – fullstendig remastret. Paradis møter Helvete! Velkommen til en zombie-apokalypse som følger deg livet ut – en som nå er vakrere enn aldri før. Når du er fanget midt i et zombie-utbrudd av episke skala på tropeøya Banoi har du kun én ting på tankene: Overlevelse! «Dead Island»-opplevelsen Dunk hoder, knus skaller og kutt dem i biter med visuelt forbløffende nærkamp og ekte historiebasert samarbeidsspill for 4 spillere i en åpen verden som bare venter på å bli utforsket. Inkluderer alt av tidligere utgitt DLC.