Dead by Daylight: Tools Of Torment-kapittel
Det er gratis å drømme. Nyvinning krever sine ofre. Dead by Daylights Tools Of Torment-kapittel inneholder en ny morder – The Skull Merchant – og de to nye overleverne Thalita og Renato Lyra. Shelter Woods-kartet er også oppdatert og inneholder nå The Skull Merchants Hunting Camp. Kjøp av denne tilleggspakken låser opp 3 eksklusive kosmetiske elementer: The Skull Merchants Slipshod Prototype, Thalita Lyras Golden Ambition og Renato Lyras Golden Touch. Morderen er The Skull Merchant. Hun er på evig jakt etter et verdig mål, og herredømmet hennes er bygd på et fjell av knokler. Hun er nådeløs i jakten, med øyne som patruljerer ovenifra. Dead by Daylight: Tools of Torment inneholder også to nye overlevere – søsknene Thalita og Renato Lyra. De var godt likte medlemmer av samfunnet, men så styrtet drømmene deres om å fly drager til bakken, for så å bli tyllet inn i en marerittaktig tåke.