Dead by Daylight: The Walking Dead
En verden der vandrere rår, er ferd med å svinne hen når en dødens verden tar form. Men målet deres er fortsatt det samme: å stå sammen, holde ut og overleve. Dead by Daylight: The Walking Dead henter de ikoniske, nye overleverne Rick Grimes og Michonne inn i tåken. Kjøp av denne tilleggspakken låser opp et eksklusivt Sheriff’s Hat-merke og Tank in Ruins-banner. Rick og Michonne er herdet av tap og drevet av håp, og de har med seg lederskap, lojalitet og et ubrytelig bånd når de utsettes for The Entitys prøver. Nå må standhaftigheten deres nok en gang settes på prøve, når de skyves ut av en verden som er fortært av døden til en verden som hungrer etter den.