Dead by Daylight: Stranger Things Chapter 2 Windows
Alle kampene som er blitt utkjempet. All smerten som måtte holdes ut. Alt kan spores tilbake til ham. The Upside Down har vendt tilbake til The Fog og formørker The Realms med Vecnas gyselige nærvær. Det er bare gjennom samarbeid at det finnes håp. Dead by Daylight: Stranger Things Chapter 2 inneholder en ny morder – Vecna, The First – og de nye overleverne Dustin Henderson og Eleven. Kjøp av denne tilleggspakken låser opp Mind Flayer Badge og Bloody Rainbow Room Banner.