Dead by Daylight: Sinister Grace
Blodet bruser under huden. Huden revner, og symfonien begynner. Den fordreies til et crescendo som går en på nervene og som er mer skriking enn synging … En operasanger fortæres av en grusom forbannelse. En ung trommeslager vil gjøre stor karriere. Dead by Daylight: Sinister Grace er et originalt kapittel med en ny morder, The Krasue, og en ny overlever, Vee Boonyasak. Opplev en fryktinngytende vinkling på thailandsk folklore med røtter i grøssersjangeren.