Dead by Daylight: Silent Hill-kapittel (Windows)
Silent Hill er et nytt kapittel til Dead by Daylight som inneholder en morder, en overlevende (Cheryl Mason) og et kart. Kjøp av tilleggspakken låser opp den nye morderen, den nye overlevende og en eksklusiv universell amulett: Metatrons segl. Silent Hill-kapittelet inneholder et nytt kart: Midwich barneskole. Traumene som en gang ble påført barna her, har siden manifestert seg på fordreid og marerittaktig vis. Den nye morderen er The Executioner: Ta styringen over pyramidehodet og bruk den store kniven hans til å straffe alle som måtte stå i hans vei. Den nye overlevende er Cheryl Mason, en tapper kvinne som snakker rett fra levra. Hun overlede den grufulle andre verdenen i Silent Hill og tok hevn på ordenen som drepte faren hennes. Hun er en gammel sjel og er nok en gang klar til å trosse all ondskap hun støter på.